Sunday, November 20, 2011

jangan bajet kau jea betul =='

heyy, sorry, cerita aku tak sehebat cerita kau, aku ade cerita pasal someone lahh yang aku kenal, tak perlu lahh sebut nama dea kan, nanti jadi kes plak, dea neh bule tahan lahh lawa tapi perangai dea yang kurang buat aku senang, dea neh berlagak gile, tahap gaban! ==' ramai jgak yang tak menyukai kau rupanya, aku heran dengan kau neh, aku nak rapat dengan sape-2 pun tak boleh? ape lahai? ==' jangan lahh bangang sangat weyy, jangan kau fikir orang semua takut dengan kau lahh ngookk ==' lepas tuh ade plak kawan aku neh yang terlalu baik dengan dea, apehal? kau takut dengan dea kew sampai kau obses sangat dengan dea, alahai, aku plak yang geli :D harituh kau nak gaduh dengan aku kan? weyy, aku tak berminat nak gaduh-2, aku cuma nak cakap, kau berubah lahh jadi yang mesra, mesti ramai suka nak berkawan dengan kau. kalau kau taknak berubah, suka hati kau lahh weyy ='
Powered By Blogger

Here more gossippp :P