Monday, August 22, 2011

lagu kew mengutuk?

tadi ade paper sejarah, lepas dahh siap tuh ade lahh lagi berapa minit nak habis masa, aku fikir2 ape nak buat, semakk? dahh, nanti bule semak lagi. last2, aku membuang mase dengan menulis lirik lagu, taktahu lahh lagu neh best kew ape kew, HAAH. asalkan budak2 neh dahh ketawa bace tadi :D 


tajuknye 'KAU' 

mula2 aku masuk sekolah ini, 
aku lihat kaw sedang berbaris, 
bersama rakan2 mu,
ohhh..ohhh,

aku lihat kening kau yang tebal bagaikan pemadam stabilo, 
kulitmu putih bagaikan kertas OMR, 
hatiku berdebar melihat rupa parasmu,
ooooo.....

banyak persoalan yang timbul di mindaku,
siapa namamu, tempat tinggalmu di mana,
ohhhh...yeahhh...
kita tidak pernah bersua muka,
apa lagi bertegur sapa,
ohhhhh...huuummmmm...

aku mula jatuh hati kepadamu,
setiap kali melihat wajahmu,
rakan2 ku selalu menyakat aku,
kerana mereka tahu, aku suka padamu,
ohhh malunyaaaa....

BERSAMBUNGGG :D 

okay? :D belum habis lagi punn.

Powered By Blogger

Here more gossippp :P