Tuesday, September 6, 2011

MAAF :D

HAAHA, ada lahh semangat sikit neh :D lirik lagu tuh? aishh, sory lahh. takde mood langsung nak sambung cause orang yang aku cakap dekat lagu tuh dahh takde, takde jodoh kodd :'( my dad marah aku dengan dea, takpe, aku dengan tetap baik, still nak bersama but? hm, ALLAH tentukan jodoh :')

azrul afiq :')


okay, FULLSTOP about HIM.
 nak cerita pasal dekat sekolah tadi, tadi masa BI teacher takde, kite orang main pelekat huruf2 or aku taktahu nak panggil ape benda alah tuh :D kite orang lekat lahh dekat jam, name tag, budak laki pun join, letak dekat tie dorang. hampir satu kelas JOIN aktiviti aku neh ;DD .

nak dipendekkan cerita,
aku nampak Chee Kim tidur, aku pun punye jahat pergi letak huruf tuh dekat telinga dea senyap2, letak macam dea pkai anting2 ;DD semua orang diamkan jea, dahh lama2 tuh dea bangun, semua ketawa, kawan dea plak bule plak JOIN aku kenakan dea? HAHAH. semua kelas kodd kenakan dea, HAPPY gile kodd aku time tuh semua join. masa tuh plak CIKGU AZMI ganti masa teacher, dea pun JOIN ketawa gak, HAHAHAHAHAHHAHAHA!

lama-lama aku kesian gak dengan dea, nak minta maaf dea budak cine, dea kesah kew? :DD




Powered By Blogger

Here more gossippp :P