Sunday, October 2, 2011

JANGAN SIBUK HAL AKU LAHH =='

bf kew bff? HAHAHA.

sasha in the house :D

muke bangang =='

lupekan gambar atas neh, saje plesing :D

okay STOP LAUGHING!
aku nak cakap lahh pasal saudara2 aku yang aku kasihi, tak kisah lahh siapa pun kan? jangan jaga tepi kain orang, nak cakap pasal anak orang, tengok anak kau dulu lahh weii? kalau pakai tudung tapi perangai macam S**L nak buat ape? aku tak suka lahh orang HIPOKRIT ni, tolong lahh ea? buang lahh sifat tuh ==' depan baik jea tapi belakang kutuk macam2, apa lahh. aku mule2 diam jea tapi kaw dahh lebih kaw tahu? aku minta maaf membebel nie okay? TQ!


Here more gossippp :P